Waarom je radioreclame beter werkt als je je richt op één doelgroep

Je wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met je reclame. Logisch. Maar in radioreclame werkt het goed om niet iedereen aan te spreken, maar één specifieke doelgroep. Hoe scherper je kiest, hoe sterker je boodschap overkomt én hoe groter de kans dat iemand zich aangesproken voelt. Een boodschap voor iedereen, raakt niemand Ondernemers maken vaak de […]

Waarom je radioreclame beter werkt als je je richt op één doelgroep Lees verder

decemberdrukte radio

De decemberdrukte is jouw kans: waarom radio juist nu werkt

Kerstborrels, last-minute inkopen, jaarafsluitingen… december is voor veel mensen de drukste maand van het jaar. Dat betekent volle agenda’s, rennende boodschappenlijstjes en, misschien onverwacht, veel meer radio. Terwijl Nederland zich van afspraak naar afspraak verplaatst, speelt de radio een vertrouwde rol op de achtergrond. Van auto naar kantoor, van keuken naar winkelvloer: audio loopt als

De decemberdrukte is jouw kans: waarom radio juist nu werkt Lees verder

7 meest gemaakte fouten bij radioreclame (en hoe je ze voorkomt)

Radioreclame is een sterk middel voor ondernemers die hun merk willen laten groeien, hun zichtbaarheid willen vergroten of gericht actie willen uitlokken. Radioreclame is effectief, maar je maakt ook makkelijk een fout. Vooral bij je eerste campagne worden belangrijke details vaak vergeten. In dit artikel delen we de 7 meest gemaakte fouten bij radioreclame en

7 meest gemaakte fouten bij radioreclame (en hoe je ze voorkomt) Lees verder